Första dagarna i gambia

Helloow !

Sitter på en bar där jag upptäckte internet ! yäääi.. så tog mig hit för att kolla vad som händer på internet världen och i sverige.
jag har det så JÄVLA underbart här..
Lilla fröken lonley är jag men im lovin it!
Har de senaste dagarna börjat jobba, solat,badat, festat drickit julbrew varje dag ! Liten alchoholic är jag, men that's life.
Min chef och hans bror är väldigt snälla, lite för snälla.. brodern vill gifta sig med mig men jag känner inte killen och det sista jag ska göra här är attt gifta mig, men han försöker och försöker, han gav mig sin bil haha.. en fiin bmw som jag inte vågar köra för det är så mkt militär här nu och jag har inget körkort.
Juste det ska jag skaffa här med.. kommer kosta mig 30D som är runt 3 kr haha och kommer kunna använda det i sverige i ett år.

Gambia är en timma efter från er i sverige. Så den e halv 3 , och spiiik varmt..!
Ska gå vidare nu och svalka mig i vattnet. Får lägga upp bilder en annan dag.. från mobilen dock.

Love
/M*

Kommentarer
Postat av: sarah

åhhhh fan vad nice hun..! hahaha en bil!!

Marry the guy haahaha du kanske får e hummer nästa gång! haahaha=)

du får fortsätta ha det underbart i paradiset och jag ska återgå till mitt lilla paradis hahahaha not KALLT!. take care babe LOVE<3

2010-01-19 @ 16:28:56
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Malin

hehehehehe =) en bil, det va fan inte illa! =)

Lycka till med körkortet =)

Simma lugnt och bada hetsigt!

Jobba segt och slappa för fullt!

Take care

2010-01-21 @ 02:51:53
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0