Sleepy time :)

Hemma nu ifrån en Skiit nice ute kväll med tjejerna. Jag wifey och theres var hos mig sedan åkte in till stan och mötte upp amy, sedan gick vi till Grand hotell opera och mötte upp henok, satt på hans "stora" rum och drack sen gick vi till gamleport o dansade loss.., blev ingen rio rio, men henok spelade massa dancehalll så de var nice ändå :)Jag säger bara en sak, sarah kan dansa ! När jag o sarah står på dansgolvet så dansar hon loossssss.. that girl can dance better than a black girl säger jag bara... nej jag är inte nykter o det första jag gör är att sötta mig på datorn och skriver i bloggen,... finns ändå ingen som läser den riktigt men det är for my own good, och det har nu blivit en vana att sätta sig vid datorn o skriva här..
iaf nu ska jag sova sova sova sova, imrogon e det barnkals hemme, YIPPPIII! Masssa skrikande , springande tjatiga barn + bakfylla = Bästa (not)
Anywaays IM OUUUUT !
taack mina underbara änglar för ikväll !!!
/M*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0