Danchall night imorgon !

Heey y'all!
Hemma nu, har varit på Ikea med flickorna idaag mysiiigt =) Köpte lite smått o gott till rummet:) Ällt är ännu inte köpt, och inte uppe.. men de kommer.. so hold on i'll show ya some day;)
Sitter och hjälper wifey pluggar nu.. sen ska vi kolla på  "The Haunting", en skräck film jag såg i England på bio.. o skrev så ja nästan kissade på mig. Cathy o jag lovade att aldrig mer se den, men nej.. vi hyrde den o ska se den igen hhahhahaha heelp... Jag wifey och lillebror ska kolla  i mitt rum, o jag kommer gömma mig under täcket.. cuz i hate that movie !
Fredag imorgon.. Dancehall night ! Det spelas nästan aldrig riktig dancehall / reggae musik här i Göteborg.. o äntligeen, så kommer det :D:D
Laateeer

/M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0