Bio ikväll igen :)

Då var det fördig städat, typ! Wifey skulle komma över så vi kunde plugga lite tillsammans, men det gick  inte för att mina syskon måste sova i mitt rum denna vackan :S så efter kl 9-10 kan ja inte lyssna på musik på datorn eller ha på något ljud nästan på tvn för då ska dom ligga o snarka i min säng haha gulliga e dom när dom sover, men man blir lite irriterad att man inte får göra som man vill i sitt eget rum när man ändå är 20 :S
Anyways, försöker gå in på Sf.se för att hitta någon bra film, men sidan verkar inte fungera att gå in på..
Sarah o mariah tänkte nämligen gå på bio ikväll, igen.. får se vad de blir för film idag
Nu ska ja börja göra i ordning miig o se om www.sf.se funkar lite senare..




( Så här blev mitt rum iaf , lite mindre skiit på golvet.. Dags o byta ut sängen, den e lite völ stoor i think )

Kommentarer
Postat av: sarah

ohhh well cleand:) good girl!!!

2009-09-02 @ 11:56:47
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0