Vet forfarande inte....

.....vad man klä ut sig till på halloween, alla tycks redan bestämt siig, time for me to make up my mind men jag kommer ingen vart =(...Haha, men det kommer väl förhoppningsvis innan fredag
 Eftersom jag är så "in love" with Aubrey Drake Graham så har jag skickat iväg en massa mail och medelande överallt jag hittat sidor om honom, typ myspace,hans blogg,"hans" youtube chanel... och massa annat, jag vill bara få ett svar, det dåliga är at jag inte vet om det är fake pages jag skickar till.. men skickar ja iväg en massa kanske man får ett svar tillbaka. Hahaha jag vet överdriven är jag, men så är det .. jag e bestämd på att få kontakt med han some way some how, dont blame me.. jag är ingen, han är the one and only Drizzy men man får alla ha drömmar riight ?
Nu ska jag fortsätta kolla på tv och fundera på utklädnad

Later
/M*


Drake ft Jamie foxx,The dream and Kanye West - Digital Girl

(Jag har fastnat för hans texter, hans musik hans stil... im stuck, så ni som inte gillar detta, jag älskar denna typ av musik, dont hate :Dlovelovelove )

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha =)

Your obsessed with that man!

Jag håller mina tummar och tår att du får ett svar!

2009-10-27 @ 00:00:01
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Flawless

hahah u go gilr:) stalka honom till du kommer nanstans:D Jo Drake e ratt skon faktist diggar hans flow och satt att rappa:)



hmm jo det dar e svart med outfiten:S Hoppas ud kommer pa natt:) Va kanner du for lixom?



PUSS

2009-10-27 @ 09:11:45
URL: http://belltown.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahahahaha Drakes Fan NR1

2009-10-27 @ 11:43:46
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0