Sämsta update

Hellooow !
Det var inte igår.. tråkigt när man inte har en data på sin sida när man vill sätta sig ner o skriva ner lite saker här. Just nu sitter jag hos Sarah och malin, Jag o sarah har varit inne i stan o shoppat lite vintermys things till systrarna johansson :)
Jag vet att min blogg inte har något intresant.. skriver ju mest om vad jag gör på dagarna, vilket inte är det roligaste.
På andra bloggar kan man ju sitta o följa dag in o ut, för folk skriver om saker som fångar en, jag gör inte riktigt de, men i dont care.. till de få som nu läser min blogg, taack för att ni gör det der värmer i hjärtat höhö
Nu ska jag dricka min cola o se vad denna fredag tar en
Lateeer
/M*

Kommentarer
Postat av: Malin

Mitt vintermyys är på fötterna nu=)

2009-10-03 @ 00:30:30
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Tusen tack för att du var med och tävlade! :) Kommentar nr 500 är lagd, och man kan ta sig en titt på vem som vann.



För att inte missa kommande tävlingar,

så lägga till mig på bloglovin. :)



Kram

2009-10-03 @ 13:51:42
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0