Halloweeen birthday bash

Sunday sunday sunday.. Segaste men ändå en skön dag på veckan. Då har man tillåtelse att göra absolut ingenting :D Ligga i sängen/soffan hela dagen o dega på... that i like ;)
Har varit en sköön helg, i fredags var jag ute med jossan amy och abi och dansa o hade en massa skojj, wifey var tyvärr inte med:(
Igår var jag barnvaknt åt mina småsyskon, cozy :) Wifey var även här och myste med oss:)
Innan vi gick och la oss så planerade vi min 20th birthday bash :D Vilken kommer bli så otroligt roligt !
Blir inte bättre än vad man gör det till right?
har bestämt mig nu för att ha en Halloween house party.. Costumes, drinks and lots of crazyness with more  ah ah ah ah ah aaalcohol :)
Nu är frågan bara vad man ska klä ut sig till?
Funderar på MJ, i en lite sexigare outfit .. to honor the legend, men kanske kan anses som taskigt ?
Eller a dead bride ?
Kanske Cat woman ?
En zombie som dög utav en elstöt med utflippat hår o skoj?
Ingen aning! Men jag är helt inne på MJ
Någon som har någon ide ?

Lateer nu ska jag säga hej då till Wifey

/M*


Kommentarer
Postat av: Flawless

Hejsan, har e dte bra, haft en ratt bra helg forutom att jag var med i bilolycka men jag e glad att klarade mig! Va roligt tema du ska ha for din bday:)



Kollade in boggen du lankade, hon e fan skit duktig att rita fan!



Har du haft det bra under helgen?



Puss

2009-10-25 @ 22:20:00
URL: http://belltown.blogg.se/
Postat av: Sarah

Om du e mest inne på MJ hun så va det=) man ska välja det som man funderar på mest.You will loog GOOD like sexy MJ.=) Åhh snart blir du stoor=) hihi

XOXO

2009-10-26 @ 00:08:46
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker du ska vara en pappalångben

som druckit för mkt ah ah aaa alcohol.

Eller varför inte klä ut sig till

discoscream? glittriga trikåleggings,slimmad glittrig paljett topp, massa bling bling och en scream mask på det, Det toppar fan allt, det är nästan så jag känner för att ta på mig det och springa ut i stan och säga hej till alla jag möter.

2009-10-26 @ 01:51:26
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0