Videoklipp + Bilder från Spanien resa med wifey

Kom hem nyss, varit hos tandläkaren och hos i skolan med Bajdalan:)
Sitter på en annan dator nu och hittade ett videoklipp på min baby bro :) 
Så gullig e han va !


Nu ska ja dega framför tvn, as usual´, lite innan jag fixar till håret..
Och lägger in några bilder här ifrån Spanien.. inte dom bästa minnena där ifrån,m en värmen och polen var de bästa ..Att tänka på värmen nu när denna tråkiga kyla kommer får mig på bättre humör :)

( Jag o wifey på någon resturang )

( Wifey sippin on her drink )

(On the beach)

(Huset vi bodde i)

(sist men inte minst, det BÄSTA med resan.. DEN pooolen!)


K
ommer mer bilder sen på håret oxå höhö
Lateer
/M*


Kommentarer
Postat av: Malin

hehehe =) ser riktigt gott ut!!



by the way, videon går inte att kolla på då du lagt in det som ett privat videoklipp så kan bara du kolla på den...



Good luck with the hair! =)

2009-10-21 @ 15:28:46
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

awwww miss that poool!

hoppas håret blev nice.du måste lägga up bilder

så i can see how the resultatet blev=)

2009-10-21 @ 23:04:20
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Flawless

Vilka harliga bilder:D Din bitch nu blev jag avis!:P

Kan tanka mig ni hade skoj :) OCh poolen LORD kan tanka mig att den var nice:D



Va roligt, hur kommer dte sig att du vill flytta till CA? Jo samma har maste klippa mitt har kanner jag, har forstort det med all harfonande:S

Vart i Afrika ska dem? Alltid trakigt nar man ska vinka av folket pa arlanda:S



Idag hander dte inte sa mkt, kom nyss hem fran skolan och ska bara ta dte LUGNT:)

Hur har dind ag varit? Hittat pa na bus? Visst sova in i dte sista och sen RUSA hemifrna:) I like the way u think:)



Puss

2009-10-21 @ 23:58:27
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0