10 sanningar om Mariah

Städar hemma lite, ska in till stan lite senare o möta upp wifey :)
Kollar på Extreme home makeover.. asså att man kan bli så inne i det o fälla tårar var 3dje minut är det normalt? :(
 Anyways blev "utmanad" av Malin att skriva ner 10 sanningar om mig.. så här kommer dom.

1. Får damp ryck! utav tanken att att bita i bommuls material things.
2. Kranen måste stå på när jag sätter mig på toaletten.
3. Måste ha minst 3-4 te skedar socker i mitt te (minst 5-6 i kaffet)
4. Har lite smått tvångs tankar gällande vilka bestick jag kan äta med :S
5. Är kär i en kändis jag aldrig träffat eller känner som person ( DRAKE )
6. Jag är en blyg liten sak
7. Vill inte bo i sverige, vill flytta till L.A !
8. 20 år ,två tatueringar.. kommer sluta med heltatuerad innan jag når 30 eftersom jag bara vill ha mer och mer
9. Just nu är jag röksugen, (är det en sanning)
10. Kommer inte på någon sista sak, men jag älskar att äta :)

Vet inte vem man kan utmana, men ni som vill pröva på att skriva ner 10 sanningar om er. Ni är säkert bättre på detta än mig.
Och lämna gärna en komentar så man kan gå in o kika :P

Later
/M*

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag och din kära vän Sarah ska mata dig med bomull inatt, mohahaha!

=)

2009-10-20 @ 00:58:45
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0