Norge i helgen

God morgon!:)
Sämst på att uppdatera, i know ^^
Ligger på en madrass på ett golv i en´toalett i en källare :S Det är bara här man känner värme typ så det blev min sov plats.
Anywas Jag och frugan åkte hit til Norge i fredags för att hälsa på Cathy, vi är aldrig här o hälsar på henne så kände att det var time for it.
Vi kom rätt "sent" hit i fredags, så jag och cathy började dricka , sarah var nykter o body gard:P
Sen gick vi ut iaf o det var sjukt roligt taack tjejer för en lyckad heeeelg !  You know i love you!
Idag är det hemresa, och jag kom på nu att jag missar Gossip Girl :O:( Thats a big DAMN, men men .. får se reprisen eller kolla på internet.
Är jag Sjukare? Oh yees..
Anyways
Laater
/M*


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Naaaajs att du hade kul gumman=)

2009-11-08 @ 15:31:06
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Flawless

Roligt att ni hade skoj i norge:) Party on sista:) OOohh missa gossip girl is e BIG NO NO NO!



Puss

2009-11-09 @ 21:27:40
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0