Längtar

Är inne och kollar biljetter till Gambia varje dag nu.. Längtar så till att åka!
Får se om det blir innan eller efter nyår.. Vill helst stanna här under nyår o fira med mina underbara vänner.
Får se hur länge man stannar i Gambia... Minst 2 månader, för när ja åker dit och stannar 2 veckor känns det knappt av, så åker man dit.. ska man stanna a while:)
LÄNGTAR till solen och värmen festerna folket Allt som har med Gambia att göra och min a underbar kusiner, specielt Kebba ! :D Bästa av alla kusiner ( jag träffat iaf, har knappt träffat alla 48 eller hur många dom nu än är)


Gambia 2007  Längtaaaaaar

Nu blire plugg o mer plugg

Later
/M*

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Ååh vad kuul du kommer ha det! Häärlig bild=)

2009-11-23 @ 16:08:51
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Flawless

Vilken harlig bild:) kan tanka mig att du langtar:) hahah visst, gud vet hur manga kusiner jag har oxa:P Hoppas du haft en skoj dag:)

Samma har DEGADE till MAX i sondas:P

2009-11-23 @ 19:27:05
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0