L.A?

Min lärare skickade en fil till mig nyss.
Ett förberedelsetest för  TOEFL (Test of english as a foreign language) som jag ska ta den 4 dec :)
Efter jag gjort det testet och fått mina slutbetyg översatta till engelska så kan jag skicka in mina ansökningspapper. Därefter vet jag inte hur man tar sig till väga, med student visum och lalala.. men det tar jag när jag vet säkert om ja kommer in eller inte...
Hoppas på det iaf, för jag är så TRÖTT på sverige, och att inte göra något, Kommer jag inte in, så får jag la söka jobb dit eller något, La är min dröm, och some way or an other så ska jag dit! Hihi

Later
/M*

Kommentarer
Postat av: Fedz/TheBoyInTheMirror©

Svääär!? :O

then you've gotta send it over to me! pleaseeee!!!

Inte bara tattoo's, håret också! :D

lycka till på provet btw! :)

2009-11-17 @ 17:40:19
URL: http://theboyinthemirror©.blogg.se/
Postat av: Malin

Its good to have dreams!!!!

=) =) =)

2009-11-17 @ 21:40:11
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Flawless

OOhh det dar med visum e ett projekt be ready:P Och alt gar sa segt hos amerikanska ambassaden! Jag sag helt forstord ut i skolan ska snart ta en power nap:P Hoppas du haft en bra dag? Juts let me know om det finns natt jag kan kankse hjalpa dig med har sj gatt igenom en masa grejer innan jag ansokte til usa.



Puss

2009-11-17 @ 22:55:20
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0