Denna filmen gör mig rädd!

Jag hatar skräck filmer! Men ändå måste jag gå och se den där Paraormal Activity.. Bara för att den verkar så bra:D Hatar de, men älskar det ändå, Ditt fel Sarah hahah ne jag skoja!
Men filmen "2012" Skrämmer mig mer än något annat.
Vi lever ju ändå på 2009 just nu, och det är bara 3 år kvar tills 2012 är här, visst om dom hade döpt filmen till 2098 eller 3012 DÅ hade jag inte varit lika rädd .. men nu känner man för att leva varje dag som om det vore ens sista..
3 år! Jag vet det är bara en film, men det skrämmer mig fortfarande :$

"Who will be behind"
Scaaaary!
Hittade detta på Kenzas Blogg
"ni vet, att mayaindianernas kalender tar slut 21 dec 2012 för att de spått att jordens undergång sker då. De har haft rätt förut och de visste saker ett par hundra år e.Kr som vi inte lärde oss förrän för 20 år sedan"
Nu är jag ännu räddare


 Anyways, degat hela dagen, så imorgon får ja ta o göra något vettigt, eller roligt.. segt att inte ha något o göra om dagarna, så jag bestämde mig idag för att börja använda mitt gymkort jag haft i ett halv år (användt ca 3 gr)och börja träna..bara för att fördriva mina dagar o få den magen jag alltid drömt om Haha
Nu ska jag ta o lägga mig iaf
Im out
/M*


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är lite spoooky med vad som kan hända ?!hmm

men jag tror att filmen är byggd på fakta, men att dom skyndat på faktan med några år för att skrämma oss och göra oss medvetna om hur vi skräpar ner på våran jord!

SV: tack så mkt, kolla in den senaste =)

2009-11-11 @ 00:51:06
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

vi får hoppas att mayaindianerna har ett fel åtminstonde !!?!!!

SV: taaaaaaaaaaack =D ja det blir lite för enformigt och tråkigt att rita realistiska porträtt om och om igen, skönt att bryta lite med lite annat =) ( sarah sitter ju och ritar nu ) =) skitnajs blir det!=)

2009-11-11 @ 00:59:07
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Flawless

hehe det e bra anvand kortet, jag e likadan:P kan ha ett gymkort i typ ett ar och ga 5 ggn:P



Sov sa gott:)



Puss

2009-11-11 @ 06:16:27
URL: http://belltown.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Den filmen kommer bli spännande men jag tror inte på det för fem öre ... men många som gör det :)

2009-11-11 @ 14:51:55
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Petra

jag tycker den ska bli intressant, inte för att jag tror att världen går under men iaf :)

2009-11-11 @ 19:35:52
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0