YÄÄÄS

JAG KOM IN !!!
Jag kom in , ja kom in, ja kom in !.. På Komuv :D
Helt överlycklig.
Dom har svammlat fram o tillbaka om att jag kom in först, sen reser, sen inte tintagen pga sfi elever som hade företräde.. Sen sa dom att d var 20 års gräns och att jag fick vänta..
Allt var ett missförstånd.. Dom trodde jag var född 90. Men allt löste ig o jag kom in !
Yeeaaai nu har jag något att göra på dagarna.. STUDDY !:D
Hahaha saknat det lite.. men när sarah sitter hemma en hel dag o bara pluggar o klagar så får de en att inte vilja haha
men så duktig som hon varit o är så ska jag försöka bli ^^ hihih sarah u my roemodel! eller hur man säger:S
Ska dit imorgon o planera o lägga upp ett schema för mig.. skit glaaad
MARIAH SKA PLUGGAA IGEEN !!
Ett steg närmare framtideen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0