Uttråkad =/

Seg dag.. inte mycket att göra, ligger i sängen med datorn på magen och glor på family guy.. inte lika roligt som mitt älskade simpsons.. men det fungerar.
Så ser min måndags kväll ut.. ligga o dega framför datorn o tv:n... alltså ingen change , samma sak dag in o dag ut..
Tråkigt liv, att någon vill kika in på min blogg e inte en stor möjlighet haha, men roliigt ifall ni nu gör det :)
Nu ska jag kolla lite bilder på min man Drake ( hoppas verkligen ni vet vem han är !:P)  ska nämligen skriva ut en bild på honom , försora o ha på väggen i mitt rum .. lite mobbat, men thats me.
Hittar jag ingen bra.. får ja kolla runt på någon snygg tavla att hänga upp ... måste få det lite fint idetta tråkiga rum....


My future husband (man får alla ha drömmar)

/.M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0