Resa snart






Ska kolla runt på resor till gambia  december innan ja går o lägger mig
Och london i sep..
Få bort mina tankar härifrån sverige, göteborg vissa folk o detta väder o kanske få
bort den huvudvärk DU ger mig..
En halv i Sthlm var sköön som fan, vll bort igen !
Tara messade idag o fråga om ja ville komma up med någon vän eller så den 4e sep..
Låter riktigt nice ! Så de ska jag nog ta o göra :D
Men kolla bilden om ni inte ser så står det 19.130 till gambia 1 månad för 2 pers.. (väntar ja o bokar i nov kommer biljetten inte gå på mer än 4000 i like!) och 64 kr till london ! fram och tillbaka.. jag menar it aint nuttin!!
Ska bookas imorgon !
 Nu e d bed tiime

Im out
/.M*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0