Piercing :)

Hemma efter ännnnuuuu en dag på erotik mässan.
Tyvärr e den nu slut o ni som inte var där missade en hel del tuttar:) Det gick faktiskt sjukt bra nu sista dagen må jag säga:)
Josefine pierca naveln :D Sarah köpte med sig en sköööön massage kudde hem till sina föräldrar.
Och jag pierca mig för första gången i ansiktet :D under läppen .. impuullls :S
(lägger upp bild imorgon)
ja nu ska ja kolla runt lite vad som hänt på facebook under helgen :P Känns som om man varit i ett annat land dessa 3 dagarna ... sen ska jag krypa ner i soffan o sova för att småsyskonen o deras vän har some how tagot över mig säng inatt.
Juste bilder blev de tyvärr inte =/ Men ja fick dock ett nr hahah från snyggingen across the floor ;) i like i like i like hahah
anyways 
Im ouuut¨

/.M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0