Mornin'

Sitter och äter frukost (viktigaste målet på dagen mina ungdommar)
Inte alltid jag gör det.. men ska börja äta meer.. jag äter som en gris men ändå inte :S
Iaf, ska iväg till komvux nu på möte, sedan vidare in till stan för att möta jossan, sen möta upp sarah o så får vi möta upp pelle o gå igen helgens work :)
Ska bli skönt att få lite pengar i fickan..
På tal om pengar skulle jag fått min lön ifrån min ex boss.. Men som ALLTID så har pengarna inte kommit in på mitt konto, han lovade mig starkt o tydligt att dom skulle finnas på mitt konto på måndag... but he lied, o nu har har rymmt o gömt sig i syrien (semeser en vecka) så när han kommer tillbaka så ska jag ah mina pengar samma dag, annars går jag fan till Popo så får dom ta det med honom!
Nu är jag iaf färdig med min frukost (tog mig en halvtimma att skriva p.g.a att ja äter som en snigel samtidigt`)
Måste skynda mig in i duschen nu o springa ner till Lerum C..

uppdate lateer
/.M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0