Inte haft mycket tillgång...

... till datorn för att kunna blogga..:)
I går var jag hos wifey igen o hjälpte henne plugga, vi satt upp fram tills kl 4 o fick sådan huvudvärk om alla greker o romare o lalala usch! Tänk hur jag ska klara av att sitta på en lektion på måndag o plugga matte yeaai can't wait  (ironiskt)..
Idag var det ifall jobb. Vi jobbade på "Erotica" En erotisk mässa som håller på mellan 27-29 Augusti , på Eriksbergs hallen.
Så sjukt roligt !, men diiirty though !
Manliga strippare, i like, (ska hyra in daniel o låta han dansa för mig på min födelsedag har jag bestämt!) Och en äcklig äldre dam som... Ne vill inte gå in på detaljer, men Ni missade något !
Om så har vi ju den tattuerade snyggingen across the floor ;);)
Imrogon e d work igen :)
Får ta lite bilder imorgon o lägga upp
Nu e ja dead tired o ska lägga mig o soooova :D

Im out
/.M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0