Har inga kläder ju :s

Dags o shoppa för ja hittar inget jag kan ha på mig haha... kan inte bestämma mig.(o det är inbte första gtången, blir alltid så att jag aldrig kkommer iväg för jag inte har kläder)
Nu pratar jag om vad jag ska  ha på till jobbet.. men men, det blir nog något iaf, inte fan ska jag gå runt i underkläder (knappt de) o visa allt jag har fy fan... man lämnar ju inget till fantasin flickor :S höhö
Ne ska skynda mig lite nu, tar ba´ra något så åker jag till mamma, sen iväg till stan
Så vi hörs nog inte föräns inatt, om inte imorgon
We'll see 'bout thaat
Juste ska försöka ta lite bilder idag så man kan lägga upp ;)

/.M*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha inga kläder!?? de var nog dagens skämt, du och Sarah och Jossan är ju alltid och shoppar =P

2009-08-30 @ 02:21:31
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0