First time ! :)

Nu har jag gått o skaffat mig en blogg för att fördriva mina days.
Har inte bestämt mig vad jag ska rikta in mig på att blogga om men de får bli lite av allt, men mest om mig haha!
Skulle ha skaffat en blogg med mina två fruar sarah o joss... men den kommer aldrig upp så börjar lite själv med den här.
Vilket ego jag är :S neeeeej! vår blogg kommer..! Ville bara skaffa en och testa lite.
Tog mig a hell'off a time för att komma på vad för namn man skulle ha :S
Mariah är ju självklart upptaget, och jag har aldrig haft ett riktigt smeknamn så fick ta extralightchocolate som jag tycker passar mig perfekt.
Är halvt african o halv swedish, men har inte den speciella fina mullat hudfägen, utan en extra ljus mullat färg eller hur man ska säga
Hade en blogg innan på blogspot.com, men det var lite segt där. Men designen var doch sjukt grym tycker jag !
Anyways, ska fixa lite här och se ifall den här bloggen någon gång blir något.. för ja vet hur de kan vara, man öppnar eller startar en blogg som man sen aldrig uppdaterar (been there done that) men denna gången är det annorlunda.. Im gonna write ,and write, and write.. även ifall ingen läser :D

/.M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0