HEJ DÅ SVERIGEEE !!!!!

Just nu sitter jag i min säng med min wifey=)
Om några timmar sitter jag på bussen till Köpenhamns flygplats Kastrup därifrån ska jag imorgon tidigt sätta mig på ett flyg som tar mig till Gambia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har längtat efter denna resa i evigheter känns det som nu. Blir borta i ungefär 3 månader ska bli sjukt skönt!
Men ändå så lämmnar jag familjen och vännerna hemma i sverige (i kylan HAHA)
Jag och sarah, som jag har berättat kan sitta o prata 78 gr om dagen i telefon om ingenting.. bara ett hej och ett hej då... och nu kommer jag inte kunna prata med henne vilket kommer vara oerhört ovanligt ! Vad ska jag ta mig till??? Hahah
3 månader är en lång tid som fan för mig , jag har inte varit ifrån mina vänner o familj så lång tid.. ( eller bodde i norge några månader men var med mina vänner där och hälsade på hemma ) Men nu ska jag vara SJÄLV i Afrika i 3 månader... har ju släkten där självklart men inte samma sak =/men sjukt glad att jag slipper denna äckliga kyla!

Får börja blogga lite när jag är där nere så att jag har något att göra
Nu ska jag umgås sista timmarna med min FRU och lämna er här i det IS kalla Sverige

Lots of löööv


Mitt första vidfeo inläggg woho.. kan akdrig vara seriös.. och skärpan på datorns kamera är ju den Bästa



/M*


Kommentarer
Postat av: Plutten

Haha, schysst videoinlägg:P Vilket nedrans äventyr du ska få vara med om!:O:D

2010-02-07 @ 22:00:52
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0