Om man ändå vore kortare !?

Jag får lite smått panik här.. var som sagt i stan med mami idag o kollade runt på saker. Hon berättade om att när hon bodde i Gambia så gick hon alltid i hög klackade skor till jobbet , till affären Överallt ( men slutade när hon kom till sverige för hon ansåg att det var finare skor i gambia då some how) Jag undrar lite, gick det ens att gå i klackar i den röda sanden överallt, jag kan ju knappt gå när jag är där.. but i manage ;) haha iaf vart var jag, joo.. så hon säger alltid till mig köp höga klackar de e fint o gå i det lallala men lilla mamma jag är 176 lång och hur mycket jag än önskar att jag vågade så vågar jag inte gå runt i ett par snygga klackar som gör mig över 180! Jag önskar så att jag kunde.. ja menar, kolla på alla skor som finns ute i butikerna! Går knappt slita sina ögon ifrån dom, och ibland måste man pröva dom.. men ångrar mig så fort jag ställer mig för att kolla i spegeln .. Fy ( Drömm om att bli modell har man ju i bakhuvudet.. då skulle jag mer än gärna gått med höga höga klackar.. )men nu e jag bara en lång tjej i mängden , o mitt confidence e inte riktigt där, så vågar inte sticka ut..
Anyways, skulle gått o lagt mig för ett tag sen.. men noow im ouut
/M*

Kommentarer
Postat av: Sarah

my love du har höjden att bli modell och the looks!..o du det finns inget vackrare och snyggare än en lång good looking girl i högklackat!! U r fierce!!!

2009-10-07 @ 12:25:15
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Jaa ellerhur, det kommer ske om man vill=)



Men du, du borde own those highheels, jag lovar att folk inte skulle kolla konstigt utan bara DAMN is she a model? Dom som hade kollat konstigt skulle bara va avundsjuka :)

2009-10-07 @ 14:44:15
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0