Engelska eller Svenska ?

Ska testa att blogga lite på engelska hade jag tänkt, min kusin i england har börjat kolla in här o fattar ingenting så han bad mig skriva ner lite på engelska oxå :)
Anyways Im back home again from 5 whole days at wifey's place..
Nuttin much to do, i've been lookin for work.. and lookin and applyin and applyin... hope i'll get some luck =/
Fy fan d va tråkigt o skriva på engelska..
När jag väl börja blogga ordentligt och skriva en massa masssa o förhoppningsvis får lite mer besökare så tror jag faktiskt ja sla blogga på engelska... Fråga mig inte varför..
Nu ska ja iaf göra en kopp te, sen sova..
Upp någonlunda tidigt imorgon och åka in till stan o gå runt med my beloved mother :)
God night alla :)
/M*

While ur here, cheek out this song from Drake and Trey Songz
can't do nuttin but love it



( "I Want it all that's why i strive for it" Finns det någon bättre rappare än Drake? Nej !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0