Family :)

God morgon :)
Tänkte dela med mig lite av min underabra familj!:)
Jag har alltså 3 st äldre syskon en syster och två bröder ifrån pappas sida, visst har jag kontakt med dom, men inte riktigt någon "syskon kontakt".. Men dom är blood och jag älskar dom :)
 
Sen kom jag som första barnet för mamma och pappa*

Sen kom min underbara lillebror som jag skulle göra allt för!
När min pappa gick bort , gick mamma vidare och fick mina två underbara underbara underbara små syskon Mike och Mathilda :) De är mina halv syskon, men jag ser dom som mina syskon, punkt slut, varit med dom sedan dagen dom föddes (Mike var jag inne i rummet med då han föddes, så förutom sjuksköterskorna så var jag den första han såg hihi! )  
Så jag är alltså äldst av syskonen här hemma ... "Förebild" kan man säga så?
Ne men jag känner ändå att jag måste visa ett gott intryck framför mina syskon, vilket jag inte har gjort mitt bästa att visa..
Men dom två små ser ändå upp till mig och det är jag glad för och dom ska alltid veta att om dom har något problem men anything, anything at all, så kommer ja alltid finnas här för dom! Jag och min 8 åriga syster har den kontakten, hon berättar allt till mig om sin skol dag,vänner allt.. min 7 åriga bror.. ja han säger allt som han tänker på.. då menar jag verkligen allt! "Mariah, ska du verkligen se ut så där?" "Mamma , varför är du brun" "Martin, du är tjock" and so on...

Martin då, min 17 åriga broder.
Jag var de enda barnet fram tills jag var tre, då min bästa vän och lillebror kom.
Jag var sååå glad, kan se på¨bilder här hemma hur jag håller om honom som om han ska försvinna på varje kort..
Det var då..
Nu är han 17 år, längre och större än mig. "Mannen i huset"
Jag älskar han ! Och han älskar mig (vad egoistiskt det lät haha)
- Ni alla ska veta hur mycket ni betyder för mig
I LOVE YOU



- Alla börjar på "M"


Sedan har vi ju min Underbara Mami!
Henne jag har allt att tacka för!
You were the one who changed my dipers when i was a baby
You were the one i told everything when i was sad
You were there to hold my hand and guide me trough life when time was bad.
You are here for me now, always and forever and i thank you for that!
 - I love you more than anything, I have you to thank for everything
Mami<3

Mamma Joyce

 

JAG ÄLSKAR ER ALLA !!<3

/M*




Kommentarer
Postat av: Dee

Vilken fin familj:) Mysigt med syskon, själv är jag ensambarn.

2009-11-18 @ 13:02:43
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Sarah

awwww det sötaste inlägget jag någonsin läst. Deep words wifey n sweet once!!

2009-11-18 @ 13:50:24
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Malin

=) en fin och söt familj =)



SV: taaack =)

2009-11-18 @ 14:16:17
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Men åååhh fan vad jag älskar sånt här!! UNDERBART FIN familj du har, jättefina syskon och vacker mor:) Skönt att ni har ett så fint band!!

2009-11-18 @ 17:49:30
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Flawless

Verkligen en fin familj maste jag saga:) Skont o lasa att du har ett sa pass fint band med dem:) FAMILY wiiii:D



pussss

2009-11-18 @ 22:25:41
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0