Im so happy, im so happy, so happy, so happy !!

God morgon!
Är oerhört glad idag!!!!!
Först vill jag säga ett stort GRATTIS till Josan babe <3 och till malin och sarah's snygga(oj,sa jag det högt) pappa på deras födelsedag!! Grattis grattis grattis.

Jag är så sjuuukt glaaad idag för jag har fick ett mail nyss, med en jättee rolig sjukt grymt roliiig nyhet !!! Yeaaaai!
Tyvärrrr får jag inte öppna min mun om det till någon ännnu hihihi=D Inte ens Du Sarah kommer få ut detta ur mig ännu hihihhihihi :D
YES YES YIPPIEE HIHIH SMILE FACE .. Leendet går upp till öronen!!!

Anyways.
Ska in till stan snart och möta Amy.. sedan möta upp baby cuz som även kommer hit idag för att fira jossans b-day på Parken ikväll :)

Nu ska ja äta en god frukost, känner för något gott gott typ KEBAB, nee fy fan.. får bli något lite mindre. Sen ska ja dansa runt lite här hemma innan jag går glädje dansande hihihi

Later
/M*

Kommentarer
Postat av: Fedz/TheBoyInTheMirror©

BRB!! ;)

2009-12-11 @ 09:31:03
URL: http://theboyinthemirror.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Faaaan va alla har roliga nyheter men inte kan berätta gaaahhh blir så nyfis hahahaha. Kul för dig ändå honey men TELL SOON!!

2009-12-11 @ 12:11:17
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Flawless

Va roliogt att du fick höra pa bra nyheter:) nice hopas du har skoj med dina vänner och att hon får sig en nice bday:D



Puss

2009-12-13 @ 06:14:49
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0