Det var inte igår..

Hejsaan
Det var inte igåår..:) !
Har jag varit jätte upptagen o inte hunnit blogga? Neej, Inte riktigt kännt för det bara :S
Inte hänt mycket alls.. Degat o segat o handlat julklappar o softat o varit med vänner... det vanliga.
Har inte mycket nytt att berätta... Funderade på att ta bort bloggen o sluta skriva.. meeen nej Tyvärr får ni stå ut med mig :D
Som sagt har inte gjort mycket mer än att degat handlat en massa julklappar varit med vänner och längtat till solen Gambia.

*bilder ifrån förra helgen =)


Jag och födelsedags barnet (gotta LOVE her botääy)


Kusin vitamin, Million Stylez n' me.. Måste bara tilläga att han o hans vänner snodde Cathys kebab HAHA


Ja, vad mer har man att berätta .. Nada prada.
Julafton om 5 dagar :D (4 dagar kl e över 12 hihi) Mysigt mysigt.
Innan dess ska jag åka och hälsa på min store broder som fått en liten son! Köpa lite fler julklappar,planera nyår? Fixa håret och dega ytterligare.

Thats it for me, for today... ska hålla bloggen uppdaterad from now on
Bless
/M*

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Fina ni är!!



BRAA att du inte slutar gumman, fan ja börja undra vart fan du tog vägen! Fy skäms, inte försvinna sådär=) Grattis till din bror=)



Ang klippet så är det deras sida d e fel på, kan helelr inte se den o d e fler som ej kan :/

2009-12-20 @ 03:26:56
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: I know right;).. Beautifull girls!!

I would kill 4 ur eyes n her boottay=)

<3

2009-12-20 @ 11:04:33
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Flawless

Nice o höra att allt e fint med dig:) Du skrämde mig lite när du först sa du ska ta borten bloggen, så får du inte skämta:P

Fina bilder:) Va roligt, grattis till din bror:) Hoppas du får en avslappnad söndag :)

2009-12-20 @ 12:45:03
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0