Skälla ut min föredetta chef !

God morgon y'all..=)
vaknat upp i hyffsad tid idag(11) hos sarah och malin för att kunna åka till lerum o bokstavligt talat SKRIKA på min gamla chef, som lovat mig min lön i över en månad.. men aldrig dykt upp.
Ändå har han gått o köpt en sprillans ny bil, men min lön e inget som kommer upp i hans huvud att han Måste betala. Så är han inte på jobbet idag, vet jag inte vad jag gör.. har gått o lånat pengar av sarah (betalat tillbaka det mesta) men kan inte fortsätta så här.. jag e inte rik o kan skita i den lönen,o det är inte lite pengar heller som jag pratar om (tycker jag iaf) I need the moneey!
Iaf, det är äntligen fredag :D , men vad händer idag ? :S Ah får se vad som blir av denna fredag, vill inte lägga ut en massa pengar o förvänta sig en bra ute kväll.. och sedan bli besviken för att något egentligen händer. Så kanske borde vänta me att festa tills något fun händer?
Känner att jag börjar bli lite förkyld, seegt.
Krya på dig mariah ! höhö

/M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0