No phone =(

Im up again, men ja försov mig i morse till engelska lektionen.. så gick o la mig vid 9 igen.. nu har jag ätit en good frukost, och ska fundera lite på vart jag lagt min fucking phone charger...
Jag tog med mig laddaren till sarah, men tog inte med den hem.. jag ska ha 2 st usb kablar som ja ska kunna ladda med, men hittar dom inte. o en till laddare som verkar ha försvunnit upp i rök.
Så nu har ja inga batteri på mobilen o ingen laddare, wich kiiilllls me.. men hittar den nog hoppas jag:)
nu ska jag ta en morgon cigg, hoppa in i dushen o sen vidare till skolan :)
Ork...
/M*


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; haha, pluggar du inte? :O

Vad äre du vill ha hjälp med? :D

2009-09-07 @ 18:06:38
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0