Sunday :)

Goood sunday mornin pepz :) Sunday.. but where is the sun ? :P fan vad dålig jag är ..
Vaknat upp hos sarah idag igen (varit här sen i torsdags, känner mig lite som en hemlös tjej som fått lov att sova hos sarah och malin, time to go home idag så jag inte äter upp deras mat!) Igår hade vi en cozy lördags kväll med pizza o 4 sköna filmer :)
"While she was out" och "The uninvited" Skräck o thriller... Hatar skräck filmer, men har blivit beroende utav dom(nej jag ska inte bli någon psykisk killer) Nu närmar sig kl 3 och sarah sitter o pluggar :) Jag ska strax röra mig hemmåt o lämna systrarna johansson ifreeeed, inkräktat(eller hur säger man?) deras liv i några dagar nu, så dom ska få lite privacy :)
Jaa, allt som allt så har det varit en niice helg.. Måste verkligen ta och skaffa mig ett jobb SNARAST o få igång en inkomst ...
Nu orkar ja inte skriva mer, o ingen orkar läsa mer... så lateer :)
/M*

Kommentarer
Postat av: Malin

Du inkräktar inte här!

Tack för hjälpen med disk med mera =)

Sleep tight MOHAHAHAAAA

2009-10-05 @ 22:42:13
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0