School application part 1 ready :)

Ligger i sängen och kollar på tv, är helt dööd! Kom på att jag skulle lånat med några utav de filmerna jag o sarah köpte för ett jävla tag sen, så jag kan ha något att kolla på när jag har tråkigt här hemma :)
 Sökte iaf som internationel student till LBCC nydligen, och har bett om att få hem ansökningspapper ifrån SMC :)
Hoppas man har någon vidare tur :)
My 20th birthday is cumin up! Och jag har ingen aning om vad man ska hitta på, lite svårt eftersom det är under halloween helgen, och folk vill ju ut oc fira det! så får se hur det bliiiiiiiir :) Någon som har något tips?:)
Nu ska ja sova en timma eller 5
Lateer
/M*


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet inte hur man kan fira sin födelsedag faktiskt på halloween?!



SV: tack för den söta kommentaren på min blogg =)

Tok kraaam

2009-10-15 @ 13:00:57
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0