SÅ GLAD

JAG ÄR SÅ GLAAAAAD!
Min älskade kusin kommer redan på onsdag ifrån Norge ! Yääääii !
Helt överlycklig hahaha ! had doubts about her cumin at all... men hon kommer, och redan om 2 dagar yeees !!
Inte träffat henne på ett halvår, kommer bli så roligt !
Hemma nu och ska börja städa lite inför på fredag... städar ja nu kommer det se likadant ut imorgon, men kanske blir lite mindre o göra :) Så idag blir det deg hemma, imorgon åker ja in till stan och möter wifey och kanske går och kollar på maskerad kläder :)
Nu ska ja städa


Jag och lovely cuz på nyår 08-09 :D

/M*

Kommentarer
Postat av: Flawless

VA roligt hoppas ni far det skoj tillsammans:) Eller jag kan tanka mig ni kommer ha skoj:)Hittade du en outfit?



Puss

2009-10-27 @ 09:07:21
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0