Mitt hjärta..

...sitter uppe i halsen på mig just nu! Såg precis klart på "Glitter" med Mariah Carey ( Sjukt fin film ) så jag tog upp datorn på knät och skulle kika runt lite, så hör jag något ramla utanför mitt förnster, skrajj som ja e så vågar ja inte titte dit.. sen känns de somom någon iaktar mig (sover jag så vaknar jag upp fort like hell om jag märker att någon tittar på mig) Nojjig som jag är sätter jag på musik på datorn och höjer tv:n... vågar inte titta ut. Sen hör jag något stöta emot mitt fönter, mitt hjärta bankar ännu mer, funderade på att ropa på någon , men alla sover, så jag tittar mot fönstret och kolsvart som det är ute, ser jag två katt ögon stirra på mig o jag skriker till :$ Katt jäveln skrämde livet ur mig, mitt hjärta slår fortfarande trippel så snabbt. Tog min nagelfil och kastade mot förnstret men den äckliga katten forsätter stirra på mig , Är skit rädd för den sitter FORTFARANDE och tittar på mig, vågar inte ens gå fram och dra för gardinerna :$
jag gillar inte katter (förutom Busan sötnosen) och den här får mig inte att tycka om dom bättre..
Ja e nojjig och räddd...
Får vä försöka sova så jag kan vakna upp och gå till skolan
Im out

/M*
              Har inte tagit någon bild på håret men it's nice and i like it, vågar inte ta bild nu heller.. men det kommer imorgon 


Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha sööööt...den söta lilla kissemissen ville säkert bara ha sällskap=)

Eller vem vet det kanske är ett kött ätande monster

som är fast inne i en katts kropp...låter mest troligt:*p höhö

2009-10-22 @ 01:44:16
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Postat av: Flawless

GIRL, jag vte precis vad ud menar. Katter e sa usch djur! Dem kan vara lagom laskiga dem dar sakerna:S

2009-10-22 @ 05:32:00
URL: http://belltown.blogg.se/
Postat av: Malin

Naaaa, jag hade kastat nåt mer hade den inte försvunnit då hade jag gått och hämtat nått som den kunde äta och ställt ut på balkongen, sen hade jag gått och lagt mig =)

2009-10-22 @ 11:38:53
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0