Ingen shopping idag heller ?

Blev inget stan igår, inte idag heller antagligen.. måste sitta hemma och passa småsyskonen nu när dom har lov och alla andra jobbar :) Men imorgonfinns det ingen excuse.. jag måste in till stan och kolla runt.
Jag har fastnat för den idén med att klä ut mig till en sexigare verision av Michael Jackson nät strumbyxor, short short shorts, någon vit shorta eller något liknande hatt och en vit handske... men ja vet inte.. det kanske inte är så roligt? Får seee..
Cathy kommer imorgon ska bli roligt :)
Nu får jag fortsätta städa och greja
Later
/M*

Kommentarer
Postat av: Malin

så kan det gå när det är lov för barnen... segt..



SV:Thank you =) Den låten är sjukt braaa!

2009-10-27 @ 12:53:55
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Flawless

haha ja tror min mobil har blivit loco:S



Oohh dte later som du har en sexig ide, go for it:)



puss

2009-10-27 @ 21:09:59
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0