Hur kunde jag missa !!?

Jag har gått runt i månader och väntat på Desperate Houswives.. undrat på vem det är Mike ska gifta sig med o massa, och idag kom premiären som jag väntat på. Men vad händer, jo jag står och lagar voflor med min småsyskon ?:S Daaaamn!
Anywaays.. får la se reprisen someday.
Varit på stan med mamma idag prövat en massa kläder o skor o pekat ut lite vad jag vill ha till min födelsedag:P
Vill inte ha något egentligen :S Vill bara komma på vad jag ska hitta på när dagen väl kommer..
Ska man hyra hotellrum o festa där, lokal,tjejmiddag o utgång vad ska man gööööra !?!?
Anyways.. bed time for me
/M*
 
I dont think ur beautiful, i think ur beyond it - Lil wayne
Are any of y'all into girls like i am lesbiaaanist (let's be honest) - Drake
Loveitloveitloveit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0