Good Saturday Night :D

God morgon :)
Ligger helt döööd i sängen, konstigt för jag drack inte mer än 2 cider igår. Bara sjukt trött i guess.
Går dagen var sjukt rolig! Började med att jag mötte upp Abi från la france, som mobbade mig för min längd.. but it kool..vi skulle möta upp amy men dom blev lite senaa, så jag och abi gick in till gamle port så länge, bara en massa pachanga o lalal salsa musik typ, me no like.  En killa bjöd både mig och abi på en öl och cider.. ville väl ha vänner?
Amy och hennes följe kom iaf inte länge efter att vi kommit in. Vi dansade lite smått, men inte roligt till den musiken. Antingen gick de för fort eller för långsamt.. :P
Sen så bestämde vi oss för att gå vidare.. vi gick till storan Halleeelluuulljaaaa, dancehalll pon di floooor! Första gången jag var på Jamrock, men defenitivt inte sista!... That's the kind of klubb i like.. ALLLA dansar, till dancehall o live musik, och så skönt folk assåå öjgÖQG<AG vad roligt det var!!! Abi hade det roligt, det var hans första gång att dricka sedan han kom till sverige haha, så lite dåligt intryck av mig kanske.. men men im a fuckin alcoholic!, men igår var ja faktiskt nykterist to the top!
Iaf, det stängde, och en vän ville dra vidare till parkan, jag hade dansat loss inne på jamrock så jag visste inte vad kl var och hade missat tåget, så jag hängde med.. han lovade mig skjutts hem efteråt iaf:) När vi koom in i Park lane var det rätt dött.. så vi bestämde oss att åka runt i bilen.. Mötte på Pinshers på bil vägen.. sen bar det av hemmåt. Lika fort som man somna, så skulle man vakna, men fick sen veta att jag inte skulle jobba, så kunde lika gärna åkt med till Vara.. men då hade jag missat gårdagen :)
Nu och ska gå o göra frukost / Feeet mat
Lateeer
/M*

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

jag är också sjukt trött idag..

kom inte upp förrens strax innan 3, och n uvill jag typ gå å lägga mig igen :P

2009-10-18 @ 16:48:16
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sarah

ja too bad att du inte kom.men good u had a blast!

2009-10-18 @ 17:23:04
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0