Godnatt folks :)

Sleepy head:)
Rök sugen som fan, inga cigg .. o ingen ork att ta mig till affären ( dont blame me, det är faktiskt en bit till närmsta butik)
Har suttit och spelat spel för att bli tröttare, ska göra mig i ordning för att gå till sängs, sen ska jag spela lite till tills jag blir riktigt trött.. work imorgon.
Sarah och theres ska upp till vara igen och hälsa på emelie o parta! Wish i could come, men nej.. måste tyvärr jobba=/
Men har jag tur så kanske jag går till Storan.. det är Jamrock där imorgon .. dancehalll baby !! får se får se...
Nu säger jag tack för mig :)
Im Ouut
/M*

Kommentarer
Postat av: Sarah

Wish u could come!!!

2009-10-17 @ 11:02:58
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0