Godmorgoon :)

Kom hem ifrån tandläkaren nyss, snabbaste tandläkarbesöket jag någonsin varit på haha. Så eftersom jag hade vaknat upp så tidigt och gått den "jobbiga" vägen ner, så passade jag på att fråga om tandställning, eftersom jag har rätt till det fram tills jag är 21, men nej antagligen måste jag betala 20.000 för det =/.
Anyways.. pratade med min lärare tidigare och pratade om utbildningar utomlands, och hon sa att jag har studie kompetens så jag kan söka till vilken skola jag vill.. har inte världens bästa betyg men jag har inga streck, har alltså inte kuggat i någon kurs :) Så nu sitter jag och kollar på skolor i Usa :D
Santa monica college.. eler Lbc.. vilken ska man välja hahah ?
Nu ska jag fortsätta kika runt
Lateer
/M*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0