Gääsp

Gääsp.. yes, jag är trött.. ska dricka lite te, borsta tänderna och lägga mig, så jag kan gå upp imorgon o gå på intervjuven. Har inte för stora förhoppningar, men lite hopp har maan ju.
Fredag imorgon, vad händer ? :)
God natt alla
Listen, enjoy..fall asleep like me


För er som inte förstårr så ska jag gifta mig med Drake en dag, dont care.. lyssna bara på hans texter, visst han e inte som wayne (ännu) men kolla hur ung (o snygg) han är och hur långt han kommit ! Hans texter, hans freestyles kills... New rapper is in old is out:P
  By the way, fick veta idag ifrån en vän att Miss millie (christina milian) bär på The dreams barn, dom är ju gift, men att dom väntar barn hade jag ingen aning om så stort grattis till er båda, ni förtjänar varandra!!<3
Anyways im out
God natt :)
/M*

Kommentarer
Postat av: Designed By Hang

Så bra är drake!

2009-10-15 @ 23:29:56
URL: http://designedbyhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0