Fredags mys :)

Fredags kvälls mys med sarah och malin:)
varit ute och gått lite med sarah´, promenaden ledde till pizzerian :) hem till systrarna johansson..idol, inget roligt på tv.. SKRÄCK film, as usual.. White noise, älskar skräck filmer för dom har så bra handling, men hatar skräcken i det hela :S konstigt? I know.
Nu blir det NCIS, sen sova, ska upp tidigt imorgon och gå o jobba.
Ja juste innan jag glömmer , idag, 9e november.. var det Exakt ett år sen Jag, sarah jossan och viki satt på burgerking mitt i natten.. gick hem till sarah för att sova en timme eller två för att sedan påbörja våran långa resa o flytt upp till norge dden 10e oktober .. Many many memories från de tiderna. Allt går se fort !
Anyways, malin o sarah dampar runt o målar spegeln ?
Nu ska jag joina
Looove and im out
/M*


En utav de skönaste låtarna ifrån My future husband Drake !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0