Fredags morgon :)

Godmorgon :)
Sitter här med min 3dje kopp varm oboy.. is kallt i huset , o ännu kallare ute i guess.
Ska på jobb intervjuv lite senare, men fick även ett sms ifrån Pelle imorse (han vi jobbade med på erotikmässan)
och han frågade ifall jag vill jobba i en klädbutik?
Visst vill jag det! Far iväg till Gambia om 2 månader ungefär, och så länge som jag planerar att stanna, har jag inte råd med ännu :P Så visst vill jag ha så mycket jobb ja kan...
+ att jag hittade mina hörlurar som jag letat efter, eftersom dom jag använder nu är helt paj ...
Känner mig lite lucky idag, no idea varför hahaha
Anyways, blev lite hungrig nu med (ovanligt) så ska gå upp och göra något gott
Lateeer :)
/M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0