091020

Mornin..
Varit inne i stan kom hem för en stund sen. Måste bli bättre på att lägga in bilder och visa lite av min vardag( som jag sagt några gånger) Men det kommer, annars blir ju bloggen bara en tråkig blaska om inget intressant.. that's what i think at least.
Sitter hemma hos wifey och kollar på tv.. Ska hem senare och färga håret och lägga in new fresh hårförägning till mitt tråkiga förstörda afroo:)
Får se vad man mer kan hitta på idag.
9 dagar kvar tills min B-day !
4 dagar kvar tills drakes 23 år dag :)
Lateer
/M*

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det har du helt rätt i! Fler bilder och just nu är det bilder av håret jag är nyfiken på! :D

2009-10-20 @ 17:06:38
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

PS! Hahaha! Malin har kommenterat hos mig och glömt att ta bort ditt namn etc, så om du undrar varför jag dök upp, så är det hennes "fel"! :D

2009-10-20 @ 17:07:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0