Stacakarna :(

Stackars syskonen :(
I torsdags vaccinerade dom sig i skolan mot swineflue.. i fredags och lördags hade min lilla syster sånna bivrekningar ( vilket är helt normalt) området runt där hon tog sprutan var så sjukt svullen, hon hade uuvudvärk onit i magen kräktes ont i ryggen .. Fy :(
Nu är allt bra med henne och nu har min lillebror fått samma biverkningar :( Legat och hållt om honom hela morgonen feel sos sory for them :(
Anyways han kommer bli bättre imorgon förhoppningsvis.
Nu sitter jag och kollar på biggest loser, Duktiga är dom!
Idag blir la som resten av helgen, seeg :)
later
/M*

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Tack gumman du e så sweet!!



Neej stackars doom, fan vågar inte ta den asså men måste tror jag!!

2009-11-15 @ 17:44:38
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Flawless

Uschj va jobbigt med sanna bieverkningar! MEn det e bar att det inte haller lange:)

2009-11-16 @ 19:35:20
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0