Update

E inte så bra på att uppdatera här märker ja.. Så här e lite om vad som händer/kommer hända :)

First of all, Im done with extention, and straightening... (for this year,lol)
Skulle göra om mitt hår härom dagen, och märkte hur mycket jag har slitit och dödat det!
Så ska sluta med att platta det för det första, och inte göra mycket annat med det.
Inpackningskurer 1-3 gr i veckan.. o vårda de så gott jag kan.. så när jag känner att det börjar bli friskt igen.. kan jag börja förstöra det på nytt :)
Nu ser det slitet, dött,kort o fult ut.. men jag klär allt så ! <-- Just kidding!!

Igår.. nej i förrigår ? , nej det var igår ja... ja.. så mötte jag upp flickorna på allum, sedan åkte vi till ikea.. skulle inte köpa något men blev lite julpynt ändå, kunde inte låta bli =/ Sedan stan en stund, där amy skulle köpa parfym som hon trodde det var för onödigt mycket pengar, men som hon hemma sedan upptäcker är lite body lotion ! Och inte kan hon lämna tillbaka de heller. HAHA SYND!

Idag var jag inne i stan med min lille bror, mötte upp jossan o sanna o gick runt o vandrade med dom :) Jobbig lillebror bara som verkligen måste hoppa o springa o stanna o göra allt som jag inte vill haha så äreee.. sen blev det mc me jossan sanna o mike, sen mc med mathilda igen, sen burger king med mamma.. sen pizza hemma med håkan, sen pommes för mig sj.. (och ja, jag åt alla gångerna, ÄLSKA MAT)


Imorgon blir jag "mamma" för en vecka:)
Min mamma ska iväg till Gambia under en vecka för begravningen, som vi alla inte kunde åka med på.. och då ska jag som inte har något annat för mig passa mina syskon:)
Det innebär, vakna tidigt o se till att dom kommer iväg till skolan, städa ,tvätta, tandläkar besök, lämna syster på kören, lämna broderna på fotbolls träningar, lämna/ hämta ifrån kalas,handla,laga middag,hjälpa till med läxor, skälla,skratta sova.
Jag menar inte att det är mycket jobb, utan att jag inte är van vid vissa utav sakerna.. Men det ska bli skojj :D

Och på fredag kommer även min underbar kusin Cathy! Så det blir en chillmode helg med henne :)
Inte the blast för henne kanske eftersom jag inte kan gå ut o festa o hitta på saker med henne utan måste för det mesta sitta hemma =/ eller i bet its gon be a blast anyway :D....


Såååå det var la det ....
Så här ser mitt hår ut nu ifall :)



Nu blire film " Obsessed " Med Beyonce
IM OUT !

/M*

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

TACK gumman=)=)



Ooh du måste visa dom sen! Å ditt hår e ju skitfint, shit.. du har dollface så då passar du i kort=) Lycka till med the babysitting hela veckan förresten hehe..

2009-12-02 @ 01:12:28
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Flawless

OOhh rock that short hair:) Jag vet precis va du menar mitt har va sa slitet av allt fonande sa jag klippte det super kort:S lite angest dock...

have fun vara barnvakt:) kommer sakert bi skoj forutom att vakna tidigt delen:P

2009-12-02 @ 09:19:35
URL: http://belltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0