Söta lillasyster

Nu har min lilla syster gått och skaffat sig en blogg. Hon låg bredvid mig när jag satt och kollade igenom lite bloggar och frågade en massa om det, och sa att hon oxå ville ha en. Jag tyckte först att hon är lite för liten, men hon har redan msn och sitter och chattar med sina vänner .. And she is 8. Så vi fixade en blogg till henne, så skrev hon ett liitet inlägg och var SÅ nöjd! Kika in på hennes blogg Här =)
Goosh, internet har tagit över inte bara vuxna, även små barns hjärnor Haha.
Och mobiler, jag fick min första mobil när jag gick i 4an eller 5an och då var jag och min kompis en av de första i våran klass... Min syster fick sin första mobil när hon började 1an, och var då en utav de sista =S
Thechnology is taking over! =P

Nu sitter jag och kollar på Gossip girl, sett hela säsongen, men finns inget annat att titta på =)
Glad  Fjärde advent allihoppa =)

/M*

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Gud så söööt hahaha, min systerdotter har ju oxå blogg.. fast hon e 13 men ändå.. alla småttingar vill oxå med allt va det är haha

2009-12-21 @ 01:06:53
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0